Selasa, 1 Mei 2012

Bila saya besar nanti, saya nak jadi.....

Sebelum melabuhkan tirai pada subuh ini...  nak cerita sikit what happened to me today.. not today actually.. more to yesterday... nothing special. cuma yela, blog baru ni harus diisi sikit dengan something comes from the author kan.. so pembaca akan dpt lebih mengenali siapa saya...

semalam...1st May is my my 1st day of final exam for this semester. cepat betul masa berlalu. x sedar yang dah sampai ke penghujungnya.. so after the exam, i'm officially akan mengharungi cuti selama 3 bulan. yeahhhhhhaa~~ dan secara officiallynya juga saya akan meninggalkan tahun 2 dan akan memasuki tahun 3. Alhamdulilah sebab diberikan peluang untuk belajar lagi. and i'm hoping for a flying colours result for this semester. Wish me luck guys..



regarding my paper paper.. *tarik nafas* Nak ikutkan cite sebenar, lecture yang saya rasakan mmglah garang selama ni... ada gak baiknye. sebab masa last lecture ari tu, dye ade bagi hint skit2 pasal soalan. mana disebabkan keadaan yang tidak mengizinkan, saya dan rakan2 seperjuangan yang lain, tidak berupaya untuk membaca semua esei yang sepatutnya kami baca.. satu cara je, main target je la apa yang nak dijawab nanti. 

Alhamdulilah... dalam paper tadi..apa yang ditarget sumenye kuar. soalan memang senang tapi nak jawab memang susah woo.. 3 soalan kena jawab dalam masa 2 jam.. pastu sume esei lak. kalau la dpt buat shortform2 mcm dalam dunia chatting kan best.. tapi tadi, kira ok la.. sbb bby dpt buat 4 pages for each questions.. 4 x 3 dah jadi 12 pages.. waduh.. cramp gak jari jemari. dahlah dewan tu tejukk sgt2.. now 1 paper dh lepas.. n now tgh fikir lagi psl paper seterusnya utk hari Khamis ni. Hopefully senang. hihi.

Oteyhlah... dh banyak merepek Baby Otomen ini.. dah siap study.. dh siap update blog. now its time to rest. the princess has to rest now. and utk rakan2 bby..abg2 dan akak2 yang dh add link baby.. thank you so much..hope dari blog ni... kita dpt berkenalan dengan lebih dekat lg.. hee~ sayang sume.

p/s: teringat masa presentation ari tu.. Lecturer cakap bby xleh jadi cikgu pasal present laju sangat. dengan selamba baby ckp, saya memang xnak jadi cikgu, Prof. x mauuu... lepas tu satu coursemate gelak termasuklah lecturer bby sendiri. ada berani nak ckp mcmtu kat lecturer? itu menunjukkan bby mmg xnakjadi cikgu..^_^ 

.................sebab bila besar nanti bby nak jadi OTOMEN. boleh x? hahaha


Tiada ulasan: